Klik rechtsboven op de plus:

2017-11-16 16_22_31-Bumbal Account Portal.png

Basis gegevens

2017-11-16 16_23_28-Bumbal Account Portal.png

Vul in: 

  1. Soort: enkel veranderen in pickup als we een product moeten ophalen.

  2. Omschrijving: uw order- of factuurnummer.

  3. Adres: selecteer een bestaand adres of klik op toevoegen.

  4. Depot: indien we de bestelling zelf moeten ophalen, waar moet dit?

  5. Tag:

    1. Woonkamer Bezorging: bezorging op plek van gebruik (dus ook 4-hoog), in doos.

    2. Grootse Bezorging: inclusief assembleren en verpakkingsmateriaal meenemen.

    3. Magazijn Bezorging: bezorging aan magazijn, 1-mans.

    4. Ophalen: ophalen op plek van gebruik (dus ook 4-hoog).

    5. Groots Ophalen: demonteren, inpakken, beschermd vervoeren.

Adres

2017-11-16 16_29_11-Bumbal Account Portal.png
2017-11-16 16_29_24-Bumbal Account Portal.png
2017-11-16 16_29_45-Bumbal Account Portal.png

Vul in: 

  1. Naam: achternaam of bedrijfsnaam van uw klant

  2. Adresgegevens: vul alles in met een *. Helaas, ook de volledige straatnaam.

  3. Contactgegevens: vul hier emailadres en telefoonnummer toe. Contactpersoon mag leeg gelaten worden.

Laadregels

2017-11-16 16_35_25-Bumbal Account Portal.png
Laadregel toevoegen

Vul in: 

  1. Omschrijving: beschrijf het product. Noem fabrikant (Hay) en producttype (stoel).

  2. Aantal: hoeveel van hetzelfde item moeten we bezorgen?

Tijdvak kiezen

Wanneer u wenst dat BR8 de afspraak maakt met de klant (via de module ‘Saywhen’), dan hoeft u niks aan te passen. Laat Saywhen dus uit staan. Wanneer wij de bestelling ontvangen in ons magazijn, versturen we de uitnodiging naar de klant.

saywhen uit.jpg