Hoe laat ik mijn klant een tijdvak kiezen?

BR8 kan helemaal geautomatiseerd een bezorgafspraak maken met uw klant. Dit onderdeel heet "Saywhen". Uw klant krijgt van ons per email een uitnodiging om voorkeuren door te geven.

De producten kunnen per direct worden opgehaald

Stap 1: voer de volledige contactgegevens in bij het aanmaken van de adresgegevens. 

2017-12-05 13_13_49-Bumbal Account Portal.png

Stap 2: ga, bij de activiteit, naar het tabblad "Saywhen". Activeer hier Saywhen:

2017-12-05 13_16_02-Bumbal Account Portal.png

Klaar! U hoeft niks meer te doen. Uw klant krijgt automatisch email van ons. 

Ik wil email krijgen wanneer mijn klant een tijdvak heeft gekozen

U kunt altijd inloggen en de status van de zending bekijken. Zo kunt u ook zien welke tijdvakken uw klant gekozen heeft.

U wilt direct, pro-actief op de hoogte worden gehouden, wanneer uw klant het tijdvak heeft gekozen? Bijvoorbeeld om een factuur te sturen? Mail ons  op vragen@br8.nl, dan stellen we dit voor u in.

Zijn de producten nog niet beschikbaar?

U wilt vast de bezorgafspraak in ons systeem zetten, maar de producten moeten nog geleverd worden bij BR8.

In dat geval adviseren we nog geen Saywhen uit te sturen. U loopt immers het risico dat de klant een moment kiest wat vóór de leverdatum van de fabriek is.

In dit geval zal BR8 de uitnodiging versturen, op het moment dat de hele bestelling op voorraad is.